ISDN - dynamicka priepustnost - DIVA to umi

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 16 15:58:17 CET 2001

Blbost, primarne jede tak, jak to mam nastaveno.
Pokud si zvolim protokol PPP/MLPP, 2 kanaly a nezapnu Bandwith On Demand
tak se mi pripoji rovnou oba kanaly.
Seriove tolik neumi, ale USB ano ;-)

> [...]
> napr. internet 2000. Zapnete-li si 128kbit platite dvojnasobne. A ted
> prichazi ta zajimavost (alespon podle mne), platite dvojnasob, i kdyz
> se treba stranka stahla a vy si ji ted ctete a probiha jen rezijni
> komunikace. Zatim nevim, jak snizit na 64kbit na prechodnou dobu.
> Modem vam dovoli snizit na 64kbit, treba kdyz vam nekdo zavola, a take
> se na tu chvili snizi tarifikace, ale az domluvite, zase vesele
> platite dvojnasobek, i kdyz to treba ani nevyuzijete. A domnivam se,
> ze o to puvodne tazateli slo. Servan ale, uz se neozval :-((.

Mam 14dnu ISDN DIVA852, ta umi

a) Call Bumping - slozi jeden kanal pri prichozim hovoru
b) BOD (bandwidth on demand) to je prave ono
   nastavi se paramatery napr.:
      zvysit na 2 kanaly pri prekroceni pres 60kbit po dobu 5 vterin
      snizit na 1 kanal pri poklesu pod 40kbit po dobu 30 vterin

vice v dokumentaci na
http://www.eicon.com/pubs/diva_85x/852/index.htm

NEZAPOMENTE ovsem na to, ze po uzavreni a otevreni druheho kanalu
zacina tarifikace znovu a ze prvni 1 nebo 2 impulsy
(podle denni doby) impuls je kratky ;-(

Sam o tom uvazuji, tedy ne 1/2 kanaly, spise 1/0 tzn. odpojit se
pred koncem impulsu a znovu pripojit pri pozadavku
(az stranku prelouskam a chci dalsi) ale musim udelat nejake pokusy
a pak to propocitat.

radek.karaffa na ct.cz