ISDN - dynamicka priepustnost - DIVA to umi

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Pátek Listopad 16 17:47:08 CET 2001

Dd,

16. listopadu 2001, 15:58:17, radek.karaffa na ct.cz napsal/a:

> [...]
rkcc> Blbost, primarne jede tak, jak to mam nastaveno.
rkcc> Pokud si zvolim protokol PPP/MLPP, 2 kanaly a nezapnu Bandwith On Demand
rkcc> tak se mi pripoji rovnou oba kanaly.
rkcc> Seriove tolik neumi, ale USB ano ;-)

jak tak chodim po svete, vidam nejcasteji ISDN modem nastaveny tak, ze
jede jen na64kbit, proto jsem psal-BFU :-).

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://digital.zde.cz