osklive zvuky ze SB Live!

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Listopad 16 14:56:39 CET 2001

Hello Hamaliar!

Friday November 16 2001 12:29, you wrote to All:

 HS> som predtym ALSA aj OSS pod obomi to slo OK. V poslednom case vsak
 HS> uz
 HS> distribucie SB Live detekuju bez problemov takze netreba s
 HS> nicim experimentovat.

;-), no zrovna Slackware nic nedetekuje, protoze ani zadny detekovaci
soft tusim nema, ale v tom by problem byt nemel.

 > ke

 HS>  naozaj su v poriadku? lebo castokrat ak ide o napalene CD ak su
 HS> zle
 HS> ograbovane

Na 100%, napalim-li je na CD, je CD v poradku.

 HS> tak skladby pukaju zvlast ak to stahuju ludia co nemaju skusenosti
 HS> grabovanim alebo
 HS> aj starsie CD romky s tymto maju problemy. Napr. pod Windowsom v
 HS> audiograberi
 HS> treba urcite zapnut Rip method na tusim "Dynamic Synch with"

nemaje windows, maje jen cdparanoia a Plextor-12/10/32S, coz neni
zrovna blba CD-RAMka, ale jak jsem psal, ty napalene .WAVy jsou opravdu
OK i na slusne aparature, kdezto ty pazvuky slysim i z pocitacovych
bedynek od sirek.

 HS> A SB Live je v poriadku?

Je uplne novy, takze je-li v poradku na 100% vedet nemohu, na win ho
vyzkouset nemuzu, leda vymontovat a odnest nekam pryc.

Takze mi asi zbyva

- vyzkouset kartu jinde ve win

- zkompilovat kernel bez SMP podpory a zkusit jet na 1 procesor

- na desce (AOpen DX-34) je on-board zvukovka s AC-97, zadisablovana v
BIOSu, vyndat SB a reenablovat ji a zkusit jet na interni zvukovku. Ono
bohuzel casto to "vypnuti" v BIOSu je jenom jako :-(

Diky za info.

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/