c s hackem a mountovani NTFS

Pohoda pohoda na seznam.cz
Pátek Listopad 16 17:53:42 CET 2001

Toho jsem se bal :-(

pokousel jsem se uz jednou to prekompilovat, ale nebylo to to prave -
nenabehlo mi to :-)
Asi bych potreboval nejakou utilitku, ktera by mi presne zazalohovala
soucasne nastaveni
kompilace + bych pouze pridal to NTFS. O nicem takovem ale nevim. Existuje
to vubec,
nebo to jsou jen ma zbozna prani...
Diky Ondrej

"ertra" <ertra na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9t3doj$f0t$1 na nastenka.dkm.cz...
> Myslim, ze redhat defaultne nema kernel s podporou NTFS.
>
> doporucuju stahnout ciste zdrojaky kernelu z http://www.kernel.org/
>
> a sam si ho zkompilovat s podporou NTFS
>
> pak lze disk namountovat
> mount -t ntfs /dev/hdxx /mnt/xxx
>
> -- tomas
>
> "Pohoda" <pohoda na seznam.cz> wrote in message
> news:9t35mt$13ca$1 na ns.felk.cvut.cz...

> partition.
NT