c s hackem a mountovani NTFS

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Sobota Listopad 17 10:58:41 CET 2001

> pokousel jsem se uz jednou to prekompilovat, ale nebylo to to prave -
> nenabehlo mi to :-)
> Asi bych potreboval nejakou utilitku, ktera by mi presne zazalohovala
> soucasne nastaveni
> kompilace + bych pouze pridal to NTFS. O nicem takovem ale nevim. Existuje
> to vubec,
> nebo to jsou jen ma zbozna prani...

Nebude to takova veda. Kdyz pouzijete zdrojaky z distribuce (RH), tak v
adresari /usr/src/linux-2.4/configs najdete priklady konfigurace jadra.

Nekterou si vyberete, napriklad kernel-2.4.2-i686.config a zkopirujete
do souboru /usr/src/linux-2.4/.config. Pak vsechno nechate tak,
jak to lezi a bezi, jen si navic zaskrtnete podporu NTFS jako modul.
A pak uz jen prelozit a spravne nainstalovat.

                     Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky