Nahrazeni binarniho znaku

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Listopad 16 18:50:49 CET 2001

  Pekny vecer,
> 	Ve vim máte nejjednodušší si ten znak omyšovat a vložit přímo do
> příkazu substituce. Ale v perlu to bude lepší pro dávkové zpracování,
> perl -pi -e 's/\x9E//' * nebo
> perl -pi.bak -e 's/\x9E//' * nevěříte-li tomu moc.
> Přepínač -e totiž znamená "jako sed" :-).
  Diky vsem za odpovedi,

  Ve finale bude stejne vse jinak, problemu je vice, vidim je tak na vetsi
programek. Stejne doted nevim, proc ve vi to hledani pres /\0x9E nehleda,
ackoliv by podle manualu melo a konec koncu vyse uvedene konstrukce jsou tez
toho dukazem.
  Budu to tedy resit jinak.

S pozdravem,
Dave

PS: Misto vymysleni blbosti se jdu radsi ucit perl ;-) Urcite se to bude hodit

> --
> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz