Nahrazeni binarniho znaku

Michal Krause michal na krause.cz
Sobota Listopad 17 11:57:00 CET 2001

On 16/11/2001, David Jez wrote:

> Ve finale bude stejne vse jinak, problemu je vice, vidim je tak na
> vetsi programek. Stejne doted nevim, proc ve vi to hledani pres /\0x9E
> nehleda, ackoliv by podle manualu melo a konec koncu vyse uvedene
> konstrukce jsou tez toho dukazem.

Jste si jist, ze ma Vim tuhle konstrukci umet? Nijak detailne jsem
manual nestudoval, ale nic takoveho jsem tam nevidel. Ja tedy odjakziva
pouzivam pro tyto pripady zapis ^Vx9E pricemz ^V znaci stisk Ctrl-V.
Pokud by bylo treba zadat znak v osmickove soustave, pise se rovnou po
Ctrl-V jeho kod. Funguje to jak v prikazove radce, tak editacnim rezimu.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka