ISDN - dynamicka priepustnost

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 16 18:52:18 CET 2001

mame v tom trochu gulas, jsou tam dve veci:

1. omyl je tvrzeni, ze kdyz jsem spojen obema kanaly,
tak se mi nikdo nedovola.
Pokud mam zapnuto PPP/MLPP, 2 kanaly, Bandwith On Demand
a Call Bumping a u CTc zapnuto call waiting tak se mi DOVOLA.
Nebo zdvihnu sluchatko, druhy kanal spadne a muzu volat ven.
Na to bacha.

2. jak se to chovat po ukonceni hovoru, nevim.
Bud to muze zustat na 64kbit, nebo se to muze vratit na stav
pred hovorem. To se muze taky lisit od typu modemu a jeho
verze firmware. Jedine co muzeme udelat je vyzkouset to,
a napsat nekam modem AAA xxx firmvare verze yy.zz se chova
tak a tak ...

radek.karaffa na ct.cz