ISDN - dynamicka priepustnost

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 16 18:25:46 CET 2001

At ctu, jak ctu, pocet uzivatelu je nadbytecna informace
a stale se tam mluvi o zatizeni linky = prutok = bandwith
nemuzu si pomoct. Tak jsem reagoval, ze to smerujete nekam divne.

Spis si davam minus za nevsimnuti si informace jaky typ serioveho
modemu ma ten clovek. Pokud to je externi, opravdu jede max 115kbit.
Taky jsem se mohl podivat na inetu na ten modem a kouknout,
jestli umi BOD. Ponevadz vim co ten clovek vlastne chce.
-Bandwith On Demand-

> nevhodne, ono servani bylo:
> ****

> *****

Tady bych se pozastavil.
Ten clovek D.O. pravdu ma i nema.
Samozrejme, ze v pripade problemu plati:
mam-li k dispozici x manualu, musim precist x+1
(+1 je archiv konference). Pak zacnu "obtezovat" okoli.

Z vlastniho pohledu, maje modem s vyse uvedenou vlastnosti
a postacujici uzivatelskou prirucku v CZ, chapu podrazdenou reakci.
Platilo by to ale pouze v pripade, ze dany modem funkci podporuje
a ma dobrou prirucku - zbytecne obtezovani.
Pokud to modem nepodporuje, nic v prirucce neni
a zacinaji napadat jina reseni (treba SW, treba demon),
a tak je treba se poptat, jestli neco takoveho neexistuje.
Taky chapu.

Osobne si myslim, ze SW reseni nepujde, zatim jsem nevidel ISDN modem,
kteremu muzu rict z pocitace "ted prihod kanal". Kdyby to nekdo videl,
rad se dozvim, ktery to je.
Bylo by totiz dobre BOD kombinovat s tarifikaci.

> A foru skutecne doslo, ze problem neni az tak elementarni. I
> kdyz zase tady padaji argumenty typu: to je blbost, omyl jak vrata..
> a.p. pritom se myli zvlaste takto argumentujici prispevatele.

jojo, vzdyt jsem taky na ty vrata prispendlil navod k obsluze ;-)

> ALE HLAVNE:
>
> ton jistych mailu jistych zkusenych mne tu dokaze opravdu otravit, a
> to byl hlavni duvod me argumentace. Totiz po tom prvnim dotazu a
> naslednem servani nastalo ticho.

I ja nekdy rychleji davam informace, nez myslim. A to je spatne.
Musime se vic snazit.
(Ale v pripade me minule odpovedi o sesti jsem mel promysleno ;-) )

Taky zdravim
radek.karaffa na ct.cz