Jakou kombinaci SW pouzit pro SMTP, POP3, IMAP a webmail. RH7.1

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Pátek Listopad 16 17:40:37 CET 2001

On Fri, Nov 16, 2001 at 02:37:59PM +0100, David Michal wrote:

> Jiz asi mesic pripravuji linux server pro prechod z W2K small bussines
> serveru. Jedine co mi zbyva abych byl spokojeny je %subj. Nejdrive
> jsem mel nainstalovany SendMail a IMAP-2000. Pak jsem se nekde docetl,
> ze SendMail ma problemy s bezpecnosti a jako IMAP server
> je vhodnejsi Courier-IMAP. Tak jsem puvodni instalaci zrusil a
> nahradil jsem je produkty PostFix a Courier-IMAP. Vsechno to funguje
> akorat nejsem schopen se prihlasit na POP3 a IMAP. Nejdrive jsem zkousel
> autentikaci pomoci LDAP, ale to jsem nedokazal rozchodit. Uz asi tyden
> [...]

Pokud vyhovoval IMAP-2000, klidne u nej zustante. Nikde neni receno, ze
musi bezet se sendmailem, klidne muze bezet spolu s postfixem.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /