lmhosts x vicenasobna IP

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Pátek Listopad 16 19:25:04 CET 2001

On Fri, Nov 16, 2001 at 05:42:32PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:
> Dospel jsem do k nazoru, ze pro spravnou funkci Internetu
> pomoci minirouteru s dial on demand musim do windows dodat
> soubor lmhosts s platnym obsahem pro casto pouzivane adresy.
>
> Jak resite zaznamy v lmhosts pro vicenasobne IP adresy?
> Napr. www.seznam.cz vraci na resolving 4 ks IP adres.
>
> Jak mam naplnit pro tyto adresy lmhosts?

lmhost se pouzivaji pouze pri komunikaci pres lanman/cifs protokol, takze
va zasade pro sambu/windows a sdileni disku. Takze www.seznam.cz do nich
nepatri temer urcite.

Jinak se da rici, ze
existuji dve moznosti. Nekdo otevira linku prave DNS dostazem s tim,
ze vsechny lokalni IP resolvuje pres hosts a anebo ma forwardujici
namserver. To je rekneme nehospodarne reseni, protoze prece jen casto
vede k vytoceni linky omylem. Za to bezni uzivatele to oceni.

Druhy pristup je pouziti nejakeho scriptu, ktery provede treba ping na
znamou IP adresu a tim vytoci linku. Ja jsem k tomuhle pouzival treba ssh,
proste jsem ho pustil poprve, zabil a pustil podruhe. Ale moznosti
jsou tisice. Nakonec se
mi ale nejvice osvedcuje mit scriptik, ktery provede isdnctrl dial ippp0 a
je to vsechno v pohode.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /