ISDN - dynamicka priepustnost - DIVA to umi

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Listopad 16 18:04:06 CET 2001

> rkcc> Blbost, primarne jede tak, jak to mam nastaveno.
> rkcc> Pokud si zvolim protokol PPP/MLPP, 2 kanaly a nezapnu
> Bandwith On Demand
> rkcc> tak se mi pripoji rovnou oba kanaly.
> rkcc> Seriove tolik neumi, ale USB ano ;-)
>
> jak tak chodim po svete, vidam nejcasteji ISDN modem nastaveny tak, ze
> jede jen na64kbit, proto jsem psal-BFU :-).
>
> --
> S pozdravem,
>  j.c.                            http://digital.zde.cz

Aha, takze primarne znamenalo spise vetsinou ...
Tak to jo, ja to pochopil jako primarne po startu
a pak si to uzivatel sw prihodi (jako rucne).
Ale takovouhle konfiguraci jsem zatim nevidel.
Taky mne zmatla veta "Softwarove si muze zapnout 128kbit"
SW si to totiz behem provozu nezapne.
SW si to nakonfiguruje v ISDN modemu, pak si to ridi HW.

Jojo, ta cestina je bohaty jazyk, staci trochu setrit slovy,
k tomu ubrat 'nabodenicka'
a kolikrat clovek chape neco uplne jinak.

S pozdravem
radek.karaffa na ct.cz