Pomalost samby

Jirka Mares jirka na edoras.cz
Pondělí Listopad 19 10:30:26 CET 2001

Verze je 2.2.1a-4. Ale stejny problem jsem zaznamenal i v predeslych
verzich.
Uz tady i v minulosti padaly dotazy na toto tema, ale obvykle na ne
nikdy nikdo kloudne neodpovedel. Tak ze by nam zkratka nezbyvalo nez se
smirit s tim, ze samba client je nekolikanasobne pomalejsi nez Windows?
Asi to tak bude. Ale stve me to!

Jirka Mares