crontab

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Pondělí Listopad 19 11:16:38 CET 2001

Zdravim VAs,

mel bych jednu mozna dve otazecky...

po instalaci reahatu 7.1 se neporarilo rochodit cron, pokud spustim pod
rootem crontab -e a neco znemin, dam ulozit tak mi napise "No changes
made to crontab",
predpokladal bych ze to bude otazka prav, ale jsou nastavena stejne jak
na druhem serveru, lec o verzi 6.1. Nesetkal se s tim nekdo???

jeste bych mel jeden dotaz kdyz uz tu pisu :o)

na notebooku mam rh7.2 a vse mi slape krome Xseveru, na notebooku mi
nabehne X bez problemu v rozlisesni 1024x768 ale pokud pripojim monitor,
hodi to standartni signal out of range,
zmenil jsem pritom frekvence v nastaveni Xek (o tom tu bylo psano v
archivu dost), dokonce pri setupu si je RH nastavi spravne, ale pri
testu uz Xka nespusti... ani pri minimalnim rozliseni

zarazi me na tom jedna vec, ze kdykoliv spustim setup tak mi to vypise
XSERVER: NONE, pritom jsem intsaloval mach64 a na booku mi ty Xka bezi..

netusi nekdo kde by mohl byt zadrhel>??

dik za kazde nakopnuti

S pozdravem

Bohdan