mandrake 7.2 + nvidia GeForce2 MX nejde openGL extension

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Listopad 21 11:19:22 CET 2001

>      driver nvidia místo nv
>      Load "glx"

readme jsem si precetl :-)

Vypada to ze jsem zjistil v cem je jadro pudla....
na stranka nVidia jsou ovladace pro XFree 4.0.2 a ja mam 4.0.1
co je vsak zajimave je to ze X se tvarej jako ze ten modul nahrajou (v
logu je i hlaska (GLX) load extension) aniz by hlasily jakykoliv problem.

Proto bych Vas chtel pozadat jestli nemate nekdo starsi ovladace pro
nVidii neco kolem verze 980 (kernel + GLX). A pokud nekdo ano tak jestli
byste mi ho neposlali na moji mail adresu.

diky
   JiK