WMKeyboard

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Listopad 19 13:05:49 CET 2001

> Zdravim,
>
> nepouziva tu nekdo pro prepinani klavesnice v X program WMKeyboard?
> Testuju ho ted na RH 7.2 a po funkcni strance by mi celkem vyhovoval.
> Potiz je v tom, ze prepinani na ceskou klavesnici (zkousel jsem vsechny
> tri existujici mapy) funguje jenom nekdy - obcas to jde, casteji zustane
> anglicka. Podivne je, ze prepinani na reckou nebo hebrejskou klavesnici
> slape zcela spolehlive. Program prepina mapy pomoci funkce
> XChangeKeyboardMapping(), ktera ale zadnou chybu nevraci (overeno).
>
> S pozdravem

> [...]
Pouzivam pro naprosto stejny ucel dockapp - nonlock (wmnonlock). Zde funguje
prepinani naprosto perfektne (RH6.2, RH7.0, SuSE7.2), musel jsem si jen
"premalovat" originalni ikonky s thajskou vlajeckou na ceske, union jacka
jsem nechal puvodniho. V tomto pripade je ale prepinano pouze rozlozeni
klavesnice definovane v konfiguraku x serveru (XF86Config).
Navic odkaz na domovskou stranku http://www.maliwan.org/nonlock.shtml je uz
delsi dobu nefunkcni. Nastesti lze tuto aplikaci nalezt v domacich vodach:
http://ftp.cvut.cz/debian/pool/main/n/nonlock/nonlock_1.7.orig.tar.gz

Spolehlivost prepinani CZ/ENG klavesnice je prave duvodem, proc se drzim
prave tohoto nonlocku. Neni to sice odpoved na vyse uvedeny problem, jen tip
na dalsi dockovaci aplikaci resici prepinani klavesnice.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz