WMKeyboard

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Listopad 19 15:12:39 CET 2001

On 19/11/2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Pouzivam pro naprosto stejny ucel dockapp - nonlock (wmnonlock). Zde
> funguje prepinani naprosto perfektne (RH6.2, RH7.0, SuSE7.2), musel
> jsem si jen "premalovat" originalni ikonky s thajskou vlajeckou na
> ceske, union jacka jsem nechal puvodniho. V tomto pripade je ale
> prepinano pouze rozlozeni klavesnice definovane v konfiguraku x
> serveru (XF86Config).

To ale asi bude kamen urazu - pokud to dobre chapu, pouzivate mapu typu
us_cz_qwerty a ten nonlock prepina mezi jejimi variantami? Jestlize je
to tak, v XFree86 4.1 to asi pouzit nepujde, protoze tyhle mapy uz tu
nejsou. Mozna se pletu, ale v tom pripade bych jeste potreboval radu,
jak spravne zapsat dve mapy pro prepinani do XF86Config.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka