diald problem

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Listopad 19 19:19:01 CET 2001

Dobry den,

> Dd ,
> potreboval bych sdilet pripojeni pres IDSN na web, sprovoznit mailserver,
denne
> automaticky neco ftp poslat a stahnout, na mailserver naroubovat
> antivir..

Vsetko bez problemov ;o)

> Na RH7.1 pod Kde je internet v prohlizeci bez problemu, ale samo se to
> nepripoji :(.

Podla nastavenia, ale asi je to nakonfigurovane tak, aby sa to pripajalo
v pripade vyskytu paketu s IP adresou mimo lokalnu siet. Nie???
Ak som zle pochopil tak potom treba vyskusat pppd s volbou -demand
a -timeout (ak si to dobre pametam z modemovych cias, vtedy mi to tak
chodilo).

> Pro svuj klid bych uvital, kdyz napisu treba na konzoli ping 62.24.64.1,
zapiska
> modem a za chvili ten uspesny ping uvidim. Pak bych se pustil do DNS. Snad
> jsem si to vysnil spravne.

Ako je myslene to DNS??? Pre dial-up staci dat adresy nameserverov
do /etc/resolv.conf.

> [...]
> 'projekt diald' verzi 1. Verzi v rpm (neumim prekladat :), coz o to,
> nalezla do pocitace v pohode.  Zda se ale, ze jsem stahl buhvico, urcene
pro
> buhvijaky linux. Pri pokusu o start to vypisuje nasledujici:
> http://www.volny.cz/cvrk/tmp/msg.txt (to abyste mne nepeskovali, ze to
> sem davam:)
>
> Muzete mi prosim doporucit kde najit diald pro RH7.1, popripade jeste
nejake
> jine stranky, kde je srozumitelne popsano, jak na to, ci jinak jakkoli

No neviem ako diald ale mne chodil velmi pekne pppd s prislusnymi volbami
a ak sa dobre pametam stacil mi nam pppd a ppp-howto. No a polhodinka
studio-experimentov. Len jedine upozornenie. Po spusteni pppd
mi to automaticky nahodilo linku a ta spadla sama po timeoute.

Vela stastia.

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
Phone: +421/44/55 26 153, phone/fax: +421/44/56 21 454
Mobil: +421/905/642 799