bg: diald problem

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Pondělí Listopad 19 19:00:33 CET 2001

Dd ,
potreboval bych sdilet pripojeni pres IDSN na web, sprovoznit mailserver, denne
automaticky neco ftp poslat a stahnout, na mailserver naroubovat
antivir..

Na RH7.1 pod Kde je internet v prohlizeci bez problemu, ale samo se to
nepripoji :(.

Pro svuj klid bych uvital, kdyz napisu treba na konzoli ping 62.24.64.1, zapiska
modem a za chvili ten uspesny ping uvidim. Pak bych se pustil do DNS. Snad
jsem si to vysnil spravne.

Takze jsem trochu nastudoval:
http://www.pslib.cz/~kerslage/manuals/linux/Prudka.phtml
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=778

Zatim mi stale neni moc jasne, cim vynutim to, ze to zacne
automaticky vytacet. A nenasel jsem v distribuci doporucovany diald,
takze jsem ho hledal a stahl jsem si z www.freshmeat.com pres odkaz
'projekt diald' verzi 1. Verzi v rpm (neumim prekladat :), coz o to,
nalezla do pocitace v pohode.  Zda se ale, ze jsem stahl buhvico, urcene pro
buhvijaky linux. Pri pokusu o start to vypisuje nasledujici:
http://www.volny.cz/cvrk/tmp/msg.txt (to abyste mne nepeskovali, ze to
sem davam:)

Muzete mi prosim doporucit kde najit diald pro RH7.1, popripade jeste nejake
jine stranky, kde je srozumitelne popsano, jak na to, ci jinak jakkoli
poradit?

Diky za shovivave a pro mne prinosne odpovedi.

--
j.c.  http://digital.zde.cz