mysql SCRIPT

Mira Tempír mira na cekit.cz
Pondělí Listopad 19 23:29:04 CET 2001

Sparkhawk - 19/11/01 22:57 napsal:

| AHOJ
|
| Rad bych volal v mySQL nejake scirpty, abych to porad nemusel psat na
| consoli.
| V manualu jsem se docetl, ze script se vola pres:
| mysql -u root -p <uplna cesta\files.sql

Takovou uplnou cestu jsem na Linuxu jeste nevidel (teda
ne ze by to neslo).

| Skripty mam v \Script\mysql, takze prikaz potom zapisuji
| mysql  -u root -p \Script\mysql\test.sql

Coz jaksi neni uplne totez jako ten predchozi radek ze ?
Ukol pro skauty: nejdete 10 rozdilu ;)

| Presto mi to porad hazi, ze databazy Scriptmysqltest.sql nelze vytvorit
|
| Q.
| 1 - nevite nekdo, co s tim ?

Cist manove stranky, to je v teto konferenci skoro univ. rada,
ale nezlobte se, opravdu to tak je

Jak vypada zacatek toho souboru ?

| 2 - neznate adresu news, kde se probira jenom Linux\mysql

Existuje konference databases na linux.cz (o sql obecne),
Pokud potrebujete neco specialniho pro mysql, obratte se
na konference na mysql.com.

--
   mira tempír <mira na cekit.cz> -- čekit s.r.o.
   bratislavská 2, 602 00 brno, czech republic