mysql SCRIPT

Petr Hodan thalez na admins.cz
Pondělí Listopad 19 23:40:38 CET 2001

On Mon, 2001-11-19 at 22:57, Sparkhawk wrote:

> Rad bych volal v mySQL nejake scirpty, abych to porad nemusel psat na
> consoli.
> V manualu jsem se docetl, ze script se vola pres:
> mysql -u root -p <uplna cesta\files.sql
>
> Skripty mam v \Script\mysql, takze prikaz potom zapisuji
> mysql  -u root -p \Script\mysql\test.sql
> Presto mi to porad hazi, ze databazy Scriptmysqltest.sql nelze vytvorit
>
> Q.
> 1 - nevite nekdo, co s tim ?
> 2 - neznate adresu news, kde se probira jenom Linux\mysql

ad 1)

    a) pokud v tom scriptu zakladas nejakou databazi, asi nemas prava ji
    zalozit :-)
    b) pokud mas prava, tak c)
    c) pokud je jiz zalozena, nelze ji zalozit znovu :-P
    d) nemas nastaveny heslo roota pro mysql

ad 2) porozhlednul bych se na news.felk.cvut.cz :-) Teda ne ze bych
chtel fel propagovat....

ad x) doporucuju dokumentaci k mysql, v pdf je treba na adrese:
http://www.mysql.cz/Downloads/Manual/manual.pdf

Petr