Jak prevest MS Access do databaze pracujici v linuxu

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 20 08:06:18 CET 2001

> Pokousel jsem se pred casem o prechod s tim, ze bych nechal front-end
> aplikace v Accessu (anzto ten formular je _desny_) a jenom prehodil
> tabulky na server. Hral jsem si s tim pravda jen jednu noc, ale
> nepodarilo se mi to vyladit do plne funkcniho stavu.

no mne slo jednoduche nahradenie tabuliek prepojeniamy na databazu.

> (jenze tech dat bylo moc a Access umrel :-))

no ja som skopal 15min selekt na par sekund ;)

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"