Jak prevest MS Access do databaze pracujici v linuxu

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Listopad 14 19:51:29 CET 2001

On Wed, Nov 14, 2001 at 04:41:47PM +0100, SMOLIK wrote:
> Zdravim,
> prosim o nejakou radu, jak aplikace v MS Access
> rozbehnout v linuxu. Budto primo, nebo prevest na
> jinou aplikaci pracujici v linuxu. Pouzivam RH 7.2.
>
> diky za radu
> Dalibor SMolik

Na techdocs.postgresql.org je par dokumentu a maker venovanych prevadeni dat.

IMHO jde vetsina "logiky" prevest primo do databaze (overovani vstupu etc.,
konzistentnost dat a tak, "Query" se daji prevest na "view" v Pg a tak).

Pokousel jsem se pred casem o prechod s tim, ze bych nechal front-end
aplikace v Accessu (anzto ten formular je _desny_) a jenom prehodil
tabulky na server. Hral jsem si s tim pravda jen jednu noc, ale nepodarilo
se mi to vyladit do plne funkcniho stavu.

Mimoto je treba si trochu pohrat s nastavenim Accessu, sic jsou nektere
query (i proste zobrazovani tabulky) zazracne pomale.

(jenze tech dat bylo moc a Access umrel :-))

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz