FW: Lyx a ceska klavesnice v XFree mozna vyreseno

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Listopad 20 08:16:03 CET 2001

"Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

> To, co se pise do LC_CTYPE a LANG ma stejnou syntaxi! Cili bud je na obou
> mistech dobre "cs" (coz neni) nebo "cs_CZ" (coz je).

Bohuzel, nektere starsi programy (napr. man 1.x) pouzivaji pouze promennou
LANG, a to ve sve rezii (bez knihovnich funkci), takze pokud nenajdou
potrebne soubory nebo informace pod cs_CZ, v cs uz je hledat nebudou. Kvuli
takovym programum muze byt vyse uvedene nastaveni uzitecne. Dalsi info viz
http://www.penguin.cz/czech-howto/

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229