CVS

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Listopad 20 10:54:20 CET 2001

Zdravím,
potřeboval bych poradit s cvs. Mám drobný projektík, který chci hlídat přes cvs, ale součástí projektu jsou i nastavení v konfiguračních souborech, které leží mimo strom projektu (/etc/php/apache/php.ini, /usr/lib/phplib/... atd). Ale nemělo by se stát, že při check-outu se mi přepíšou tyto soubory. A dělat kopie do stromu aplikace se mi moc nechce, protože mám obavu, že se mi rozjedou verze používané v systému a kopie ve stromu.

Poradíte mi? Předem děkuji.

Ing. Vladimír Náprstek, mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz