CVS

RoboC roboce na yahoo.com
Úterý Listopad 20 12:43:49 CET 2001

On Tue, 20 Nov 2001 10:54:20 +0100 Vladimír Náprstek <vladimir.naprstek na scplyn.cz> wrote:

> Zdravím,
> potřeboval bych poradit s cvs. Mám drobný projektík, který chci hlídat přes cvs, ale součástí projektu jsou i nastavení v konfiguračních souborech, které leží mimo strom projektu (/etc/php/apache/php.ini, /usr/lib/phplib/... atd). Ale nemělo by se stát, že při check-outu se mi přepíšou tyto soubory. A dělat kopie do stromu aplikace se mi moc nechce, protože mám obavu, že se mi rozjedou verze používané v systému a kopie ve stromu.
>
> Poradíte mi? Předem děkuji.

Neviem, ci som to pochopil spravne ale predpokladam, ze
/etc/php/apache/php.ini je nejaky vseobecny konfiguracny subor, ktory
pouzivaju aj ine porgramy okrem Vasho. Potom by sa to podla mna dalo
vyriesit tak, ze prislusne zaznamy v php.ini ktore patria Vasmu projektu by
sa donho zapisovali nejakym skriptom alebo pomocu patch-u. Konfiguraciu,
ktora patri do php.ini by ste zeditoval v nejakom subore, ktory je v strome
projektu a skriptom by sa zapisala do php.ini.
Druhe mozne riesenie by bolo vzdy pred checkout pozriet rozdiely php.ini
oproti verzii v cvs a ak je vsetko ok tak spravit commit php.ini a nasledne
checkout celeho projektu.

Robo Cernansky.

--
Robo Cernansky