KDE a nastaveni akce na klavesu

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Listopad 20 13:31:45 CET 2001

On 20 Nov 2001, at 12:48, Zdenek Pizl wrote:

>  Mejme klavesnici od DTK se spoustou (celkem 4)
> nadbytecnych klaves. O fujtajbl win klavesach se uz ani
> nezminuji ...

Proc fujtajbl? Kdyz CTRL a ALT kombinace pouziva kdektery program,
neni spatne mit special klavesu (napr. s logem windows, ale kdy se
nekde dala sehnat s tucnakem, hned bych do ni sel ;-) pro kombinace,
ktere bude pouzivat jenom system, resp. manager oken - delal jsem to
tak pod GNOME+Enlightement a bylo to super :-o

>  Samozrejme, ze pres KontrolCenter to nejde, nebot, jak to
> tak vypada, tam lze priradit pouze akce z dane mnoziny na
> mnozinu klaves opet pevne stanovenou. A nebo mi neco uniklo

Kdysi jsem se s tim zkousel prat a editoval jsem to primo v
konfiguracnim souboru (netusim uz jak se jmenuje), ale bezuspesne.
Jine kombinace, nez ktere se daji naklikat v KontrolCentru mi proste
nevzal.

martin hassman