KDE a nastaveni akce na klavesu

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Listopad 20 18:09:23 CET 2001

Zdenek Pizl wrote:

> Dobre popoledne,
>
>  mam takove tuseni, ze podobna otazka tu jiz sla, byt' jsem
> pri prohledavani archivu na nic relevantniho nenarazil :(
>
>  Mejme klavesnici od DTK se spoustou (celkem 4)
> nadbytecnych klaves. O fujtajbl win klavesach se uz ani
> nezminuji ...
>
>  Chtejme na tyto klavesy navazat nejakou akci v KDE (nebo v
> X obecne), mam na mysli napriklad spusteni MUA, pripojeni k
> internetu a podobne zhuverilosti.
>
>  Samozrejme, ze pres KontrolCenter to nejde, nebot, jak to
> tak vypada, tam lze priradit pouze akce z dane mnoziny na
> [...]

 Spustit KMenuEdit, vybrat polozku menu (nebo vytvorit novou) a tam se da i
priradit klavesova zkratka (u KDE2.2>= uplne dole, u starsich na zalozce
Advanced). V KDE2.2 by to melo umet pouzit i Win klavesy.

 Dobrodruznejsi povahy mohou zkusit i navstivit
http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/en/khotkeys ; kdyby nekde bezela soutez
'Vaporware of the Year', nezapomente me tam s tim prihlasit.

 BTW, jsem si docela jisty, ze ta vec se jmenuje Control Center :).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli