USB mrznutie este raz

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Listopad 20 13:33:50 CET 2001

Ahojte,

podarilo sa mi najst setup, v ktorom mi Mandrake 8.1 s USB este
nezamrzol (ale nejak vela som toho zatial netlacil). Kto mate
problemy, skuste:

- 2.4.13 kernel z cookera
- v modules.conf pouzit uhci namiesto usb-uhci
- v lilo.conf dat kernelu devfs=nomount

Akakolvek ina kombinacia usb controllera a devfs robi problemy.

RedHat-isti - ake nastavenia pouziva ako default 7.2?

Mimochodom, je tu niekto, kto Mandrake hlasil bug a tento
bol nejakym sposobom vyrieseny? Mne akurat na jeden dosla
rada skusit verziu z cookera, ta nefungovala tiez a inak ziadna
odozva...

Zdravi
--
                                           Stano