USB mrznutie este raz

Petr Cahyna caha na i.cz
Úterý Listopad 20 14:34:31 CET 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Ahojte,
>
> podarilo sa mi najst setup, v ktorom mi Mandrake 8.1 s USB este
> nezamrzol (ale nejak vela som toho zatial netlacil). Kto mate
> problemy, skuste:
>
> - 2.4.13 kernel z cookera
> - v modules.conf pouzit uhci namiesto usb-uhci
> - v lilo.conf dat kernelu devfs=nomount

jojo, empiricky jsem na toto prisel taky, ale z jineho duvodu. Pokud jsem tam
u tohoto kernelu mel devfs=mount, tak mi spolehlive zatuhly dve masiny pravdepodobne na
loadkeys v S75keytable (posledni hlaska "The BackSpace key sends: ^H" a vytuh...). Kdyz
jsem si vyhodil z appendu ten mount, vsechno slo ok. Zatim jsem po tom nesel, pockam na
dalsi kernel a pokud se to bude opakovat, pujde to na bugtraq ...
Ale ten problem s USB mi to nevyresilo - mlati se mi to o IRQ 11 s scsi53c8xx (shared IRQ
mam...). Ale pokud si odladuju moduly jednoho, druhe funguje bez problemu ... Na MDK7.2 s
2.2.x to slo v pohode...

> Akakolvek ina kombinacia usb controllera a devfs robi problemy.
>
> RedHat-isti - ake nastavenia pouziva ako default 7.2?
>
> Mimochodom, je tu niekto, kto Mandrake hlasil bug a tento
> bol nejakym sposobom vyrieseny? Mne akurat na jeden dosla
> rada skusit verziu z cookera, ta nefungovala tiez a inak ziadna
> odozva...
>
> Zdravi

						zdravim  caha

--