preklad jadra a .config

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Listopad 20 17:37:02 CET 2001

Martin Reiser wrote:

> prominte mi mozna banalni otazku, ale jak zjistim, se kterymi volbami
> bylo prelozeno distribucni jadro u RH - rekneme z updates nebo rawhide.
> chtel bych jen asi 2-3 upravy,
> NTFS,ACPI apod. ostatni bych chtel nechat.
> postupoval jsem podle http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ
> ale tam je hodne dotazu, ja bych chtel mit pouze yes nebo no

RedHat s originalnim jadrem nikde po ruce nemam, ale zkuste si stahnout
RPM, ve kterem jsou zdrojaky a vemte si .config tamodtud. Mel by byt
stejny jako ten, ktery pouzili pro kompilaci. Jmeno toho zdrojoveho
baliku se dozvite pomoci 'rpm -qif /boot/vmlinuz-a.b.c-nn' v radce
Source RPM.

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs