Xi a g400 dualhead

Matus Martinak matus na 1stomni.com
Úterý Listopad 20 21:54:31 CET 2001

Zdravim.

Dnes som sa pomerne dost pohral s matroxom G400 dualhead.
V porovnani s nvidia geforce je to o dost vykonnejsia karta
( posudzujem podla toho ze na rozdiel od nvidie zvladne
2x 19' 1280x1024 pri 85hz ). Ale mam s nou este nejake
problemy. Konkretne druhy head. Kym ju pouzivam ako single
pripadne pracujem len s jednym monitorom je vsetko uplne
perfektne. Pri pouziti resp. ked presuniem nejake okno
s monitora1 na monitor2 okamzite sa znicia fonty, doslovne
sa premenia na hrbu nahodnych pixelov, pricom pri presune
spat sa zase krasne zobrazia na monitore1. Pri tom presuvani
sa takysto nahodne na obrazovke zobrazia roznofarebne pixely.
Pripada mi to akoby ten ovladac stiahnuty s matroxu bol troska
nedorobeny alebo co. Xi mam cerstve 4.1.0. Agpgart je
zakompilovany, jadro 2.4.6. Nestretol sa s tym niekto ?

diki

--
mm