RH 7.2 a SB AWE32

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Středa Listopad 21 10:03:58 CET 2001

Dobry den,

 pravdepodobne to souvisi s tim, ze mate v jadre isapnp ci jak se to
jmenuje a startovaci skript rc.sysinit tu zvukovku nenastavi. (ci tak
nejak to chodi)

No, jak ji nastavit pres soubor /proc/isapnp nevim, ja upravim prave
/etc/rc.sysinit (startovaci skript) nasledovne:

radek
if [ -x /sbin/isapnp -a -f /etc/isapnp.conf -a ! -f /proc/isapnp ]; then
menim na
if [ -x /sbin/isapnp -a -f /etc/isapnp.conf ]; then

a man nainstalovany balik isapnptool....

Kdyz tak se mi jeste ozvete, ju?

--zk