konzole ve vysokych rozlisenich - framebuffer

Petr Klima xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz
Úterý Listopad 20 21:26:48 CET 2001

Miroslav Petricek wrote:

> Sem tam se ten archiv hodí:
>
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/128988.html

Diky, ja jsem to hledal pouze na google a z toho se mi
nepodarilo nic kloudneho dostat (resp. objevil jsem tam
hromadu lidi, kteri se ptali, ale nikoho, kdo by odpovedel).
Nejak mne uz nenapadlo hledat v archivu teto konference.

Petr Klima