konzole ve vysokych rozlisenich - framebuffer

Robert Vojta robert na v0jta.net
Středa Listopad 21 08:33:21 CET 2001

Petr Klima <xklima08 na fest.stud.fee.vutbr.cz> writes:

> Diky, ja jsem to hledal pouze na google a z toho se mi
> nepodarilo nic kloudneho dostat (resp. objevil jsem tam
> hromadu lidi, kteri se ptali, ale nikoho, kdo by odpovedel).
> Nejak mne uz nenapadlo hledat v archivu teto konference.

  Co nejdriv na svem disku, kdyz pisete ze se o tom v dokumentaci mlci?
/usr/src/linux/Documentation/fb/vesafb.txt a google na dotaz Vesa FB HOWTO
musi vyhodit tolik dokumentu, az to neni hezky.

  http://www.v0jta.net/vesafb/vesafb.php3?&menu=7

--
Robert V0jta

 Never test for an error condition you don't know how to handle it. --Steinbach