OT: oprava disku

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Středa Listopad 21 02:54:19 CET 2001

> Co se tyce opravy, tak mam k dispozici bootovaci CD linuxu, takze muzu
> pouzit rescue mod a fdisk pripadne nejaky jiny pocitac s linuxem.
> Zadam vas o radu, jak nejefektivneji problem vyresit bez ztraty dat
> (2GB, ktere zabral nestastny dos jsou nejspis nenavratne ztraceny, ale
> jde mi o ostatini diskove oddily). Mozna by slo vytvaret fdiskem
> 'nove' oddily a 'trefovat se' do tech starych metodou pokus omyl.

Jestli je tabulka prepsana, nic jineho vam asi nezbyva. Fdiskem zapisete
jen tabulku, takze uz pravdepodobne nic nezkazite vic, nez to je, takze
s chuti do toho. Jen se obavam, ze po kazdem zapisu do tabulky bude nutny
reboot. Alespon ja nevim, jak linux bez toho prinutit, aby si tabulku
precetl (IMHO to dela jadro prave pri bootu). Nebo se pletu?

--
Honza Houstek