OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Listopad 21 08:13:18 CET 2001

vrzal na unimontex.cz (Pavel Vrzal) writes:

> Je to trochu OT, ale presto se zkusim zeptat pritomnych clenu konfery.
> Mam na mailserveru nainstalovany SCRIPT pro kontrolu viru AMAVIS.
> Presto mi zklamal pri hledani viru, ktery se siri rovnou v tele mailu,
> proto ho asi ani nekontroluje.
> Pokud ten vir dam jako klasickou prilohu, tak mi ho antivir najde.
>
> NEMATE PROSIM NEKDO ZKUSENOST JAK TY MAILY KONTROLOVAT, ADY MI HO NASEL
> ANTIVIR..

Priste nekricte!  Myslim, ze nejenom ja nerad odpovidam, kdyz nekdo pise
velkymi pismeny (cele vety).

Amavis presne neznam, pouzivam Kaspersky Antivirus, ale obecne vam k tomu
muzu rict:

1. chyba v antiviru -> vyzkousejte jiny -> zmente antivirus

2. chyba je v amavisu -> bud bugreport nebo si to opravte, vzdyt je to
   perlovy skript.

A mimochodem, co znamena, ze se virus siri primo v tele zpravy?  Tj. ze
cela zprava ma Content-type: application/octet-stream ???

Mimochodem, muzete zkusit tuto zpravu poslat na adresu ondrej na sury.cz
jestli to projde nebo ne.  Diky.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6