OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Středa Listopad 21 08:35:35 CET 2001

Ondřej Surý wrote:

> Priste nekricte!  Myslim, ze nejenom ja nerad odpovidam, kdyz nekdo pise
> velkymi pismeny (cele vety).

	'-) mne asi zapocitejte rovnez...

> Amavis presne neznam, pouzivam Kaspersky Antivirus, ale obecne vam k tomu
> muzu rict:

	AMAVIS __neni__ ANTIVIRUS, je to jen prostrednik mezi MTA (sendmail,
qmail, postfix a dalsi) a patricnym antivirovym programem (napr. McCaffe
(pisu to spatne, zrejme), Kaspersky Lab, Norton Antivirus, F-Prot atd.).
Z Vaseho mailu (p. Vrzal) tedy neni vubec patrno jaky antivirovy program
pouzivate...:-( A myslim si, ze je to nikoli vina Amavisu, ktery funguje
jak ma (obcas:->), ale patricneho antiviroveho programu. Vzhledem k
tomu, ze nevim o zadnem antiviru, ktery by byl dodavan zdarma i pro
komercni ucely na neomezenou dobu (rozumej vice jak 1 mesic),
pravdepodobne jste si ho koupil, mate pravo po vyrobci/dodavateli
vyzadovat napr. vysvetleni...;-)

	Bohuzel vetsina antivirovych systemu na Linuxu je provozovana
nelegalne, tak se potom nedivte ze s podporou pripadne databazemi je to
vice nez spatne (resp. jsou, ale rychlost sireni viru to nezastavi).