OT: oprava disku

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Listopad 21 07:57:57 CET 2001

> Kazda partition
> zacina urcitym retezcem. Muzete ho zkusit najit a potom podle toho
> nastavit partition table (vyskytu takoveho retezce na disku opravdu neni
> moc ). A pokud si presne pamatujete velikost a umisteni vsech disku tak by

Ten retezec je 55AA nebo AA55, ted nevim, chytry sesit mam jinde,
a je az na poslednich dvou byte sektoru.
Kazda partition zacina vlastni MBR tabulkou, program na zavedeni je jen v te
prvni. Dalsi partition jsou retezene, tj. odkazuji jen na tu nasledujici.
Pouze v prvni partition je tabulka "castecne kompletni", tj. jsou tam
vsechny
primary a extendet, neni tam rozdeleni na jednotlive casti v extendet.
(je dobre si to okoukat na podobne rozdelenem HDD).

Ja bych to delal takhle:
1. nasel bych si diskeditorem z Norton Utilities zacatek nasledujicich
partition.
2. zeditoval bych MBR a zadal tam nalezene partition (muze zacinat vzdy na
"nove stope").
3. reboot, provereni funkcnosti jednotlivych partition ...

A tak dale az do uplneho dodelani ...

Predpokladamm, ze obsah prvni partition jsete jiz asi ozelela, tam to bude
asi
prepsane (FAT a pod.).

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz