OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Středa Listopad 21 08:59:32 CET 2001

	AMAVIS __neni__ ANTIVIRUS, je to jen prostrednik mezi MTA (sendmail,
qmail, postfix a dalsi) a patricnym antivirovym programem (napr. McCaffe
(pisu to spatne, zrejme), Kaspersky Lab, Norton Antivirus, F-Prot atd.).
Z Vaseho mailu (p. Vrzal) tedy neni vubec patrno jaky antivirovy program
pouzivate...:-( A myslim si, ze je to nikoli vina Amavisu, ktery funguje
jak ma (obcas:->), ale patricneho antiviroveho programu. Vzhledem k
tomu, ze nevim o zadnem antiviru, ktery by byl dodavan zdarma i pro
komercni ucely na neomezenou dobu (rozumej vice jak 1 mesic),
pravdepodobne jste si ho koupil, mate pravo po vyrobci/dodavateli
vyzadovat napr. vysvetleni...;-)

	Bohuzel vetsina antivirovych systemu na Linuxu je provozovana
nelegalne, tak se potom nedivte ze s podporou pripadne databazemi je to
vice nez spatne (resp. jsou, ale rychlost sireni viru to nezastavi).

Doplnim:
Pouzivam VirusScan 4 s aktualni databazi 4171.
Script Amavis 0.2.1

Pokud mi prijde zavirovany E-mail, tak mi pres kontrolu na serveru projde
bez problemu a
dostane se az na PC, kde mi ho okamzite "vy-kill-uje" Inoculan.
V logu Amavis-u na mailserveru mi pise, ze zprava nema zadne prilohy.
Pokud si poslu ten vir sam sobe, klasickou cestu (jako prilohu), tak mi ten
vir Amavis
objevi a hrde mi to ohlasi...

P.V.