OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Listopad 21 08:51:38 CET 2001

janousek na fonet.cz (Ing. Pavel PaJaSoft Janousek) writes:

> 	Bohuzel vetsina antivirovych systemu na Linuxu je provozovana
> nelegalne, tak se potom nedivte ze s podporou pripadne databazemi je to
> vice nez spatne (resp. jsou, ale rychlost sireni viru to nezastavi).

Mame koupeny Kaspersky Antivirus od AEC a musim rict, ze jednak aktualizace
virovych bazi jsou vyborne (kazdy den, a mam dojem, ze aktualizujou obcas v
prubehu dne) a podpora je take uchazejici (jak od Kaspersky supportu tak od
AEC)...  tomu uchazejici rozumejte tak, ze sice odpovidaj rychle, ale
problem jsem nakonec vzdy vyresil sam ;-)

A co se tyce rychlosti scannovani, tak jediny problem, ktery jsem zaznamel,
byl kdyz si lidi na prelomu roku zacali posilat 50MB .dbf soubory zabalene
do .zipu, to byl jediny pripad, kdy jsem musel rucne zasahnout, protoze se
system zahltil (z duvodu toho, ze to na vzdalene strane vytimeoutovalo a
poslalo se to hned znova...)

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6