newbie: 1. stalace Samby

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Listopad 21 08:26:02 CET 2001

me se osvedcilo tohle:
- nainstalovat sambu, nejlepe z RPM (kompilaci jsem zatim nezkousel)
- zprovoznit swat
- pripojit se na nej browserem
- hned na prvni strance v Miscellaneous je Samba introduction - tohle si cele prectete a prakticky odzkousejte. Ziskate tak zaklady, no a pak man smb.conf. Az zvladnete i tohle, je z vas profik (netvrdim to o sobe) :-)))
--
Radovan Raszka