newbie: 1. stalace Samby

Vojtech Rybar vojtar na quick.cz
Úterý Listopad 20 20:54:53 CET 2001

Dobry den,

Omlouvam se, ze tuto konferenci lehce "zneuzivam" jako seznamku :), ale snazim se,
abych az to budu za mesic az instalovat Sambu, aby to probehlo tak,
jak ma.

O ci mi jde:

Dostal jsem na starosti sit v male firme (8 PC: Win95/98/NT) a planuje
se nekdy kolem prelomu roku server. Software od MS jim pripadne (asi
opravnene:) ) drahy, tak se uvazuje o Linuxu. A je to na mne:). Vim,
jen, ze asi nejlepsi bude Samba (uz jsem si koupil knizku), ale
prktickych zkusenosti se sitemi a Linuxem mam vlastne malo (co taky
chtit po studentu stredni skoly, ktery ma jen doma PC s Linuxem).

Nenasel by se , prosim, kdo by mi byl ochotny pomoc v zacatcich? Byl
 rad, kdyby mi nekdo predal svoje prakticke zkusenosti s instalaci
a konfiguraci Samby v podobne siti. Vubec totiz nevim, co mam cekam, co se muze
pokazit...

Napiste mi prosim na mail vojtar na quick.cz .

Diky moc

Vojtech RYbar