Aktualizace RPM balicku u RedHatu

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Středa Listopad 21 09:49:48 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Zdravim,
>
> 	chci se zeptat, zda-li ma nejaky vyznam, ze v updatech RedHatu (napr.
> 7.2.) je nekolik verzi (nyni 2) stejneho balicku. V tuto chvili se jedna
> napr. o:
>
> foomatic, pam a pam-devel.
>
> 	Clovek, ktery stahne updates, a da rpm- F *.rpm, coz by ocekaval ze mu
> zaktualizuje system neudela nic, protoze prave diky duplicitam ho RPM
> patricne vyvede z miry...;-)

Take jsem se s tim jiz setkal.
Pokud se podivate na bug list, zjistite, ze je doporucene provest
aktualizaci. Jediny problem je v tom, ze cislovani balicku je nekdy
zmatene a novejsi verze se dle cisel tvari jako starsi, nebo jako uplne
nova.

Setkal jsem se s tim napriklad u imap daemonu.

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         http://dusek.upce.cz