Aktualizace RPM balicku u RedHatu

Středa Listopad 21 11:38:10 CET 2001

On Wed, 21 Nov 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	chci se zeptat, zda-li ma nejaky vyznam, ze v updatech RedHatu (napr.
> 7.2.) je nekolik verzi (nyni 2) stejneho balicku. V tuto chvili se jedna
> napr. o:

Nekdy je to nezbytne, napr. u RPM nelze (z hodne stare verze) ihned
povysit na nejnovejsi, ale je potreba udelat nejaky mezikrok. U ostatnich
baliku smysl nechapu. Mozna je to past na lidi, co stahuji updaty a
nemysli u toho. :) Nebo mozna jeste poradne neotestovali, ze funguje
upgrade libovolna starsi verze->nejnovejsi (obcas to neni uplne
trivialni), takze je to take schvalne, aby to slo provest dvoukrokove.

On Wed, 21 Nov 2001, Vaclav Dusek wrote:

> Pokud se podivate na bug list, zjistite, ze je doporucene provest
> aktualizaci. Jediny problem je v tom, ze cislovani balicku je nekdy
> zmatene a novejsi verze se dle cisel tvari jako starsi, nebo jako uplne
> nova.

V pripade "zmateneho cislovani" by mela byt nova verze natvrdo oznacena
jako nova pomoci Epoch (nebo tak nejak, debianisti to znaji taky). Pokud
neni, je to chyba.