spousteni scriptu

Středa Listopad 21 10:12:47 CET 2001

migel in konferences píše:
>  to pak dostavam bad interpreter: no such file or directory ???
	Co je na prvním řádku toho skriptu? Mělo by to být zřejmě
#!/bin/bash

> jsem dosak/windowzak ... tak sem dal help a co mi pripominalo spusteni
> souboru to sem zkusil :-))
	Help k čemu? Jestli psali exec file skript.sh, tak to psali správně.
Sice skoro každá kombinace písmenek je nějaký unixový příkaz, ale občas se
ve větách používají i nějaká ta slovesa a podstatná jména.
	Mimochodem, aspoň jedna kniha by se hodila, jako např.
 Mark Sobell: LINUX - praktický průvodce
 Computer Press, Brno 1999, ISBN 80-7226-190-8.

 Bill McCarty: Učíme se Red Hat Linux
 Computer Press, Praha 2000, ISBN 80-7226-277-7