spousteni scriptu

migel in konferences migelskonf na atlas.cz
Středa Listopad 21 10:21:04 CET 2001

>	Co je na prvním řádku toho skriptu? Mělo by to být zřejmě
>#!/bin/bash

ne ja tam mam #!/bin/sh

k tem kniham, snazim se snazim, mam tu uz dve knihy:
(vzhledem k tomu, ze jsem tohoto casu va vancouveru - canade, tak jsou jen
anglicke .. coz ale neni pro me problem)
USING CALDERA OPEN LINUX - ma to asi 1000 stran
a RED HAT LINUX NETWORK TOOLKIT 2nd edition...

ale nejak se mi nedari, tak vyuzivam tepleho lidskeho slova ... kniha mi
nerekne "ty blbe tady mas chybu ..." :-))

pokud to tedy zmenim na #!/bin/bash pak by to mohlo chodit ???