Mrtve klavesy a RH 7.2

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Listopad 21 01:27:04 CET 2001

On Tue, Nov 13, 2001 at 05:48:49PM +0100, Miroslav Petricek wrote:
> Po upgrade Red Hatu 7.1 na 7.2 a tedy i updatem XFree86 na 4.1, mi
> přestalo fungovat vkládání mrtvých znaků v Xkách.
>
> Klávesnici jsem od přechozí verze zvyklý přepínat pomocí appletu
> v KDE. Zkoušel jsem obě české klávesové mapy, ale mrtvé znaky
> narozdíl od přímých "háčkovaných" kláves nefungují.

Promiňte, že recykluji tento starší thread, ale problém jsem ještě
nevyřešil. Přišel jsem ovšem na to, že takto se to chová pouze v KDE,
takže například v Gnome si můžu funkční českou klávesnici (včetně
mrtvých kláves) zavolat příkazem setxkbmap cz.

Jsem opravdu sám komu se KDE chová takhle divně ?

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467