Mrtve klavesy a RH 7.2

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Středa Listopad 21 15:08:39 CET 2001

Miroslav Petricek wrote:

> Promi?te, ?e recykluji tento star?í thread, ale problém jsem je?t?
> nevy?e?il. P?i?el jsem ov?em na to, ?e takto se to chová pouze v KDE,
> tak?e nap?íklad v Gnome si m??u funk?ní ?eskou klávesnici (v?etn?
> mrtvých kláves) zavolat p?íkazem setxkbmap cz.
>
> Jsem opravdu sám komu se KDE chová takhle divn? ?

Jestli jste sam, to nevim, ale me to funguje.

Evidentne takova vez zavisi na spouste veci. Ja jsem si nakonec nahral
klavesnicovou mapu ze starsi verze Xu, s tou jsem mnohem spokojenejsi.

Ale zjistil jsem, ze klavesnice (resp. jeji fungovani) zalezi na pouzitem
shellu, ze ktereho poustim programy. Z zsh to nechodilo, z bashe to
chodilo. Bohuzel, moc do toho nevidim, takze nemohu nejak pomoci.

Lada