OT-Antivirova kontrola selhala na viru W32 na aliz (WHATEVER.EXE)

Rasto Contofalsky contofalskyr na vsrp.slposta.sk
Středa Listopad 21 13:24:30 CET 2001

> Je to trochu OT, ale presto se zkusim zeptat pritomnych clenu konfery.
> Mam na mailserveru nainstalovany SCRIPT pro kontrolu viru AMAVIS.
> Presto mi zklamal pri hledani viru, ktery se siri rovnou v tele mailu,
> proto ho asi ani nekontroluje.
> Pokud ten vir dam jako klasickou prilohu, tak mi ho antivir najde.
>
> NEMATE PROSIM NEKDO ZKUSENOST JAK TY MAILY KONTROLOVAT, ADY MI HO NASEL
> ANTIVIR..

Neposielate to nahodou ako MIME attachment (ten AMAVIS pokial si pamatam
standartne nepozna !)?

S pozdravom

                        Rasto Contofalsky

PS: Mozte mi skusit tuto zpravu poslat na adresu contofal na vsrp.slposta.sk ci
to prejde alebo nie. Tiez pouzivam amavis s VirusScan.